Radio România are o ofertă editorială specială pentru alegerile locale

Posturile de radio ale Societăţii Române de Radiodifuziune au programate emisiuni speciale rezervate campaniei electorale care cuprind emisiuni informative, dezbateri electorale şi rubrici de tehnica votării.

Adăugat: 16 Mai 2012
Ultima actualizare:16 Mai 2012

Politica Romaneasca
trimite pe mail

În calitatea sa de serviciu public autonom de interes naţional, Societatea Română de Radiodifuziune are obligaţia ca prin întreaga sa activitate să asigure pluralismul, libera exprimare a ideilor şi opiniilor, libera comunicare a informaţiilor, precum şi informarea corectă a opiniei publice.

În baza mandatului său public şi a legislaţiei şi reglementărilor în vigoare privind sarcinile care revin radiodifuzorilor în domeniul alegerii autorităţilor administraţiei publice locale, Societatea Română de Radiodifuziune a realizat o strategie editorială standard, care se aplică unitar la toate posturile corporaţiei, astfel încât să fie asigurată reflectarea echilibrată, echitabilă şi corectă a campaniei electorale pentru alegerile locale din 10 iunie 2012.

Această strategie editorială a fost prezentată şi discutată în cadrul Consiliului Consultativ al SRR format din reprezentanţi ai Departamentului Producţie Editorială din cadrul SRR şi reprezentanţii competitorilor electorali care participă la alegerile locale din 10 iunie 2012.

Oferta editorială pentru perioada de campanie editorială implică realizarea şi difuzarea unor programe speciale rezervate alegerilor pentru administraţia locală.

Astfel, grilele posturilor SRR cuprind următoarele categorii de emisiuni electorale:

►emisiuni informative - în care sunt difuzate informaţii privind sistemul electoral, tehnica votării şi activităţile de campanie ale candidaţilor;
► emisiuni electorale - în care candidaţii îşi prezintă programele politice şi activităţile de campanie electorală;
► dezbateri electorale - în care candidaţii, jurnaliştii, analiştii şi alţi invitaţi pun în discuţie programele electorale şi temele de interes public.

Societatea Română de Radiodifuziune abordează campania pentru alegerile locale în aceeaşi manieră ca şi precedentele cicluri electorale, având o echipă specializată în realizarea programelor cu caracter electoral.

Strategia editorială a SRR privind reflectarea campaniei electorale pentru alegerile locale din iunie 2012

Grila Radio România Actualităţi

 Grila Radio Cluj

Grila Radio Constanţa

Grila Radio Craiova

Grila Radio Antena Satelor

Grila Radio Bucureşti FM

Grila Radio Radio Targu Mureş

Grila Radio Timişoara AM

Grila Radio Timişoara FM

Grila Radio Iaşi

Grila Radio Reşiţa



Autor:
Luminiţa Apostolescu
Editor:
Luminiţa Apostolescu
Adăugat:
16 Mai 2012


Articole pe aceeasi tema


Toate câmpurile sunt obligatorii.

Reafiseaza